torsdag 20 oktober 2011

Vilt väder

Det började med att jag försökte ta ett foto på mig själv. Gick ju sådär, eftersom det var så mycket smink på spegeln att kameran inte ville fokusera på mig. (P.S. Jag är inte så grisig att jag kladdar smink på spegeln. Jag delar den med tre trettonåringar).

Tried to take a foto of myself, but the mirror was to dirty. (P.S. Not my fault. I happen to share mirror with three thirteen-year-olds). 



Helt plötsligt började det regna från en klar himmel. Därefter spöregna och därefter hagla och snöa.

All the sudden it started raining from a clear sky. After that it started to hail and snow.


Barnen gillade det.

The kids liked it.

 Men jag stannade inomhus. Tänkte att mina flipflops nog inte skulle klara trycket.

But I stayed inside. Figured my flipflops woulden't make the pressure.

Det gjorde Robert också.

Robert stayed inside aswell. 

Sen såg det ut såhär innan det blev strålande sol igen och allt smälte bort.

Afterwards it looked lite this.




















Väldigt grått inlägg. Lovar att min vardag inte är så grå!


A verry grey post. Promise that my days aren't that grey!

3 kommentarer:

  1. oohhh va fint!
    Ansiee mer Bilder på dig själv! :)

    SvaraRadera
  2. Åhhhh! Jag håller med fint fint fint!!!!! :)
    Har du det bra där långt borta????
    /Maja

    SvaraRadera
  3. Tack hörrni! Jag har det bra här i Belgien! Känner mig mer och mer hemma :)

    SvaraRadera